TYBURCOVO # ŽELEZNICE V OBRAZE

Pravidelný provoz

V této sekci najde nejnovější fotografie ze současného provozu:

Dále je ke shlédnutí připravena "Fotogalerie vozidel současného provozu"

a fotogalerie "Zamračené v pravidelném provozu"

Jaké sekce zde momentálně najdete:

-PRAVIDELNÝ PROVOZ: Mix křížem krážem republikou

-šotovýlet na Štrbskou rampu aneb jeden prosluněný den u Slovenských velikánů

PRAVIDELNÝ PROVOZ: mix křížem krážem republikou (poslední doplnění fotografií dne 28.9.2021):

(Datum označený červeně označuje nově přidané fotografie)

25.9.2021: Závěr září patřil na Slovensku oslavám Košicko-Bohumínské dráhy, díky nasazení "Zeleného Antona" na trať kde se za svého pravidelného provozu skutečně proháněl jsem u toho nemohl chybět no a když nám na fleku tak krásně bliklo na pravidelný rychlík v čele s "Gorilou" tak to nešlo si vlak nevyfotit. Na snímku RR 767 se strojem 350 015-4 Trenčín -Košice nedaleko stanice Važec

25.9.2021: "Dvojička" v původním laku se nám na Važci taky prohnala

Díky dlouhodobé výluce na trati Rakovník -Beroun byla veškerá zátěž tímto směrem přetrasována přes stanici Kladno pravidelnými Mn vlaky. Vyjímkou byla pátečně/nedělní přeprava Lenzingu který byl veden jako samostatný vlak přetrasovaný do trasy Rakovník -Kladno -Kralupy nad Vltavou -Beroun a dále ve své trase. Na snímku z 10.4.2020 je páteční vyrovnávka zachycena u Lužné u R.

Nákladní vlak dne 11.4.2020 s leteckým palivem výchozí z Kralupského závodu Kaučuk zachycený v traťovém úseku Zvoleněves -Podlešín kde lokomotivy objedou soupravu a vlak pokračuje dále směr Středokluky a vlečka letiště Ruzyně

Zátěž Mn Rakovník -Řevničov doznala po dobu výluky tratě do Berouna taky výrazné proměny díky převedení zátěže právě na tento Mn,který si s Kralupským předával zátěž právě ve stanici Řevničov. Dne 17.4.2020 došlo k téměř tříhodinovému zpoždění Mn do Rakovníka a díky tomu bylo vlak možné zdokumentovat na fleku "U Motorkrosu" nedaleko odbočky RAKO

Páteční Mn85333 Rakovník -Beroun jezdívá pravidelně o hodinu později než ve zbylích dnech, dne 12.6. však došlo ke zpoždění téměř dvouhodinovému a díky tomu bylo možné vlak nasvítit na čerstvě vysekaném průseku v mezistaničním úseku Roztoky u Křivoklátu -Újezd nad Zbečnem. V pátek je souprava Mn pravidelně posilována o prázdné vozy od Lenzingu z podniku ProcterGamble

29.1.2012:Šotovýlet na Štrbskou rampu aneb jeden prosluněný den u Slovenských velikánů:

imagePo ideálně prospalé noci v R443 "Šírava" Praha -Humenné přijíždíme přesně na čas do stanice Štrba,hlavním důvodem tété noční jízdy bylo zdokumentovat R441 "Excelsior" Cheb -Košice který je zachycený na snímku u stanice Štrba

imageV čelech nákladních vlaků jezdí na této magistrále,snad,výhradně "Dvojičky",zde náš první náklad        

image"Gorila" 350 015-4 v čele IC 10501 "Kriváń" Bratislava -Košice

imageStroj řady 362 v čele R601 "Ružín" Bratislava -Košice,za lokomotivou řazen vůz Slovenské pošty

imageJeden snímek postrkového stroje 183 043-9 na nákladním vlaku směr Žilina

image362 001-0 v čele R603 "Čingov" Bratislava -Košice

image350 019-6 na vlaku IC 10505 "Tatran" Bratislava -Košice

imageA povedla se nám i jedna potkávačka

imagePomalu se vracíme ke stanici Štrba,náš šotovýlet se blíží pomalu ke konci,zde jeden pomalý vjezd nákladního vlaku do stanice Štrba,na postrku zachycený stroj 183 020-7

imagePoslední snímek pořízený v úseku Štrba -Važec zachycuje stroj 350 014-7 v čele vlaku IC 10504 "Tatran" z Košic do Bratislavy. Tímto snímkem naše foto putování pod Tatrami končí